GOTT

jag och björn håller på att packa och ladda mer massvis med gryma filmer!, vi drar ju till fjällen imorgon, det kommer bli brååå och grymt! bara åka skidor hela dagarna och sen busa på kvällarna, bara softa med min babbeee.
vi kommer hem på torsdag igen, skönt att slippa skolan ett tag, men kommer komma efter så in i helvete.. men jajaj.

lite bilder från i fredags





















ne sista kortet fick bli på jocke och efter det tappade jag bort min kamera.
så det blir icke så många mer.
men nu ska jag och björn sova för vi ska ju upp halv 7 imr. fast först blire movie.
/sofia

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

2010-01-31 @ 10:49:42
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: malin karlsson

nice kväll ;)

2010-02-14 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0