tv nöörd

gick ju till stan efter skolan med josefin, så kollade vi lite i affärer och sen träffade vi mammi inne på team sportia, om det stavas så? ah så kollade vi på en skidjacka till mig, och det blev såklart en vit, för det var ungefär den enda färgen jag vill ha, snygg iaf!
slipper jag leta efter det mer iallafall..

idag har jag och björn varit tillsammans i 4 månader! han kommer hit snart så då får vi se vad vi ska hitta på för något, skulle behöva plugga men tror jag står över det idag och tar det imorgon. det är ju inte det roligaste man kan göra direkt.


där har ni den vita jackan, den är snyggare i verkligheten än vad den är på bilden.

nu ska jag sätta mig och glo på tv!/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0