Tråkigt

Hej hej har skit tråkigt tänkte blogga lite. Jag lova ju förut idag och jag skulle lägga in ett inlägg om vad jag tycker om alla bloggare typ Kissie , dessie , paow , Kenza , blondinbella osv , men seriöst jag orkar inte! Ligger i sängen med datan glor tv och är inne på msn det får räcka. Ska snart käka något tror jag fast behöver fan inte egentligen. Men jag är hungrig så gör fan det ändå!!

I morgon måste det in handlas två mjukis ! Säger inte vilken affär än så inte alla fittungar springer och tar XS! Är alltid så jävla typsikt mig rätt kräsen i kläder! Och när jag ÄNTLIGEN hittar något men neee då är det ju klart som fan att XS eller S ska va slut!! AHHH blir så jävla förbannad!! Så därför lägger jag upp ett inlägg i morgon efter jag köpt dom och vart så kan alla fula bloggläsare springa och köpa dom då! Haha ne då ska inte va så taskiga mot er ;)

Usch skola i morgon igen.. Fast roligare när man går med Sofia sååklart!! Fast inte idag!! Har hatat henne heladagen! Jävlaa PUSSY är hon! Hehe fast ja har vart lite evil mot henne! Mohahah. Tänkte faktiskt lägga upp min outfit i morgon för er som är intresserade! :)

Jaja orkar inte skriva mer nu men ska blogga mer sen innan jag lägger mig kände att detta blev ett jävligt tråkigt inlägg:( kiss / Josefin och på en till person!♥


Josefiiiin ♥

Kommentarer
Postat av: Qendresa

ojjj, du kanske ska tagga ner på idomin? :O

du e nog sötare utan :)

2010-02-19 @ 17:15:52
URL: http://qendis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0