Tjenix!

Nu sitter sofia och jag och taggar eller ah vi mer ligger i min säng och larvar oss och skrattar järnet ;) haha vi ska snart börja göra oss i ordning för dagens utgång ;) Kommer bli såå sjukt kul idag asså ! Inget som kommer störa eller va dåligt! Och självklart ska vi ta massa bilder ikväll och lägga ut i morgon.

Jag är just nu väldigt kissinödig också om ni vill veta så ni kan ju skriva upp de om ni vill veta! Hahahah fy fan vi spelar världens tönt låt nu som dom spelar på discot i eva och adam fy fan!! XD haha och vi ska självklart va snygast i kväll ! Köpte nya kläder igår också föresten ska ta kort i morgon så får ni se ;) Kan räkna upp lite snabbt nu vad jag köpte - 2 mjukis på team sportia man fick två par för 300kr inte så farligt , örhängen på Åhlens för 50kr , en jacka på veromoda HELT NY och ja är självklart va jag den första som köpte den efter som den låg ouppackad i en kartong den kosta iaf 200kr ;) sen köpte jag 3 par sockar från adidas 99kr och ett linne på Clothes 4 her och de kosta bara 60kr!

Ne nu ska vi dra oss och fixa oss boysen kommer ju snart;) vi bloggar senare och visar det vi har på oss och hur vi ser ut för de är ni jäääävligt intresserade i knooow!! ;)  kiss / Josefin


såå kan man också göra , om man vill

eller så ;) äckeeel fia hon gillar att slicka röööv!!

haha sofia visar upp dagen mode jätte söta gröna kropps shorts!! *hosstt* hahahXD

och en jätte söt bild på mig :D NAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0