ROLIGT VÄRRE

kom nyss hem efter en tråkig dag i skolan, fast josefin gör ju den mycket roligare såklart!
funderar på att ta något att äääta, men ganska onödigt eller? är ju lite smått hungrig. havregrynsgröt? hehe det är gott faktikst.
idag ska jag fan sätta igång och plugga, ååh så dålig är jag, men ska bli grym på att göra läxor det kan jag lova dig mammi! du kommer bli så STOLT över mig när jag går ur 9an med alla mvg!.. hur fan skulle det kunna gå till då.. kan inte ens mattee. jajaja inte så roligt att läsa kanske.

imorgon slutar vi 13.20, då ska jag och josefin dra till bjöörn för att städa, det ska bli fint såklart.
för på fredag blire lite partyyy skulle jag tro. så vi ville vara snälla mot min pöjjk! för jag älskar han
idrott sista timman imorgon också, då ska jag vara med! måste vara med nästan alla gånger nu annars gåree illa med betyget tydligen. det är inte någon som tycker att idrott är en kul, så varför ska dom tvinga oss att vara med på deras tråkiga lektioner. Det kan man ju ta och fundera över.

nu ska jag ta och städa mitt rum lite som jag gör PRECIS varenda dag. inte så kul men måste göras. funderar på att bädda om min säng också.. björn bara ligger och fiser så det är inte så goottt.
ne nu får jag sluta skriva för har icke tid. byeee/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0