movie

satte mig precis ner i björn soffa, gick från skolan och var som vanlig kissinödig. vfr ska man alltid vara det? fick ju fan springa halva vägen för att inte kissa på mig, och det var nära kan jag säga.. inte så kul. men nu har jag gjort mina behov.. tänkte städa upp lite här nu för det är inte så vackert och sen efter det tänkte jag fixa lite med bloggen. Hann inte så mycket igår för jag fattade inte så mycket, men den kommer bli as grym det lovar jag.

kl 6 blir det snabba cash som jag redan har sagt men tyckte att jag kunde säga det igen till er. hoppas den är så bra nu då som alla säger. jag har bestämmt att vi ska köpa en stor fet jävla godispåse också!

ne vi hörs sen för ska städa nu./Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0