Hemma

Hejsan tänkte blogga lite nu har så tråkigt. Idag har jag vart i skolan eller ah kom typ 45min innan vi sluta och ingen sa något ? haha aja whatever lixom! Sen åkte iallafall jag till torp och titta lite och jag fick självklart handlat lite skit saker ;)

Idag blir det nog till att vara hemma och greja lite med bloggen få den lite snyggare osv..
Ska ner ch hjälpa mamma och laga mat sen blir de en bra film med mamma och hasse och datan i knät.

Och just det en sak till svar på tal till sofia hur mitt skrivbord trilla över mig haha !
Du vet att mitt skriv bord har bara 3 ben och jag va lite osmart som jag brukar och la alla böcker på den kanten där de inte finns något ben så ah de blev som de blev , jag gillar dig också FIA.

Jaja nu ska jag ner och laga mat vi hörs om en stund KISS/ Josefin♥





Dagens köp


Neon aprikos kofta - bikbok 199kr    Jeans kofta - Ginatricot ca 299kr    Svart linne - Ginatricot 199kr    Troser - HM 59kr    Sen köpte jag även två klämmer en svart och en i samma färg som koftan men glömde fota dem men dom är köpta på HM ;)  Och koftan är mycket starkare neon färg:)

Neon aprikos kofta - Bikbok 199kr
Jeans kofta - Ginatricot ca 299kr
Svart linne - Ginatricot 199kr
Trosor - HM 59kr

Sen köpte jag även 2 klämmer en svart och en i samma färg som koftan men glömde
få med dom på bild. Dom kosta iallafall 19 kr på HM.
Och färgen på koftan är mycket starkare än på bild så COOLT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0