Hemma

Hejsan just nu sitter jag och inte gör så mycket kom hem för en stund sen har vart på stan med sofia och hennes mamma . Haha och äntligen hitta sofia en skidjacka ! Ja så nu slipper alla fula bloggläsare höra hennes tjat :)

Första dagen i skolan var helt ok faktiskt trodde det skulle vara värre.. ne skoja;) kommer bli bra känns det som bättre än väster.. Och finns säkert en del som undrar varför jag bytte osv.. Kan ge er en kort verison. Jag blev sex trakasserad och sexuellt ofredad av en lärare på skolan. Det har vart jätte jobbigt för mig att gå till skolan eftersom han fick jobba kvar för skolchefen sara kukberg bestämde de , vet det låter sjukt men så är de fan i dagens samhälle. Och sen gick jag och en väldigt god vän till mig ''isär'' och jag var världens ovänn med min klassföreståndere. Det va helt enkelt för mycket minnen kvar på den skolan och jag kände att jag fick nog tillslut och som tur var tog fridaskolan emot mig vilket jag är väldigt tacksam för ! Det känns som en ny start nytt liv och ny chans för mig att fixa de jag behöver för att komma in på gymnasiet!

Jaja har lite tråkigt så tänkte om en stund blogga om min make up och hur jag lägger det osv!

Hörs om en stund kiss/Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för smink tippsen :D

2010-01-25 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0