GRYMT

vaknade ungefär för en halvtimma sen.. och nu ligger jag bara i soffan och kollar på tv. ganska så seg idag jaa.

igår så var jag på överby med björn och robin, för jag och björn skulle leta efter skidkläder. och nej jag hittade inte nått det var bara björn som hittade en snygg jacka..
sen åkte vi hem till robin och spelade lite guitar hero. Jo jag tror det stavas så? japp
sen drog jag och björn oss hemmåt för att kolla lite på film, det blev den nya wallander, den var ju grym.. vi drog upp te lane lite senare, till malin och lillen för att mysaaa, vi kollade på två dåliga filmer, skräck filmer. och dom var inte speciellt bra.. vi drog ungefär vid 2 och då vare raka vägen ut te donken, så käkaade vi en lite hamburgare och sen köpte vi cola och åkte hem och såg på en till film. men då däckade båda ganska så hårt.

idag vettefan vad man ska hitta på? ska nog träffa josefin, och annars bara slappa.
nuu ska jag äta frukost!  /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0