Godmorgon !






Ja är verkligen hur trött som helst. Jag gick upp först kvart i 7 och gjorde mig i ordning och så sen vid halv 8 gick jag och väckte en liten sömntuta som låg i sängen och efter det gick jag tillbaks till badrummet fixa mig det där lilla extra och sen skulle jag gå in på rummet och ta fram mina böcker som jag ska lämna tillbaka till väster skolan ( eftersom jag har bytat ) så jag la dom på skrivbordet .. Aa så va du ju självaste fan att hela skrivbordet rasa över mig och cola ran ut över hela golvet.. Jag kände typ bara va fan nu går jag och lägger mig..
Så visst jag la mig och somna om och vakna vid 10 fixa håret lite och käka och så och nu ska jag till skolan.. suug men men vill gärna säga goodbye till mina klasskompisar och vissa lärare som stöttat mig :)

Jaja vi hörs senare måste rusa nu redan typ 3 timmar försenad syns sen KISS / Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ahr du bytt skola??? vilka lärare va snälla mot dej?

2010-01-22 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0