God jävla morgon!

Hejsan nu sitter jag och sofia i slöjden hon sitter som en jävla kärring och stickar och jag är ju lite coolare av mig som sitter på datan ;) SKOOOOJA!! NI BEHÖVER JU INTE BLI SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA SURA!! :)

Jaja idag är det en kort jävla skit dag! Man får fan mer gjort hemma än här! Haha ne då ska inte va så jävla negativ men jag är så jävla trött och det är sofia också! Oj nu trilla hon av stolen och ligger på golvet och sover och dregglar osv! Precis som igår minns ni de ? Idag ska jag hem till björn och sofias lägenhet eller ah björns igenligen och ah jag ska städa deras lägenhet efter som dom är såna jävla lata tjockisar som inte orkar! Haha fyfan säger vi på de! Efter vi har vart där ska jag träffa hmmm det säger jag inte :) Ni kan ju lista ut det själva kanske ? Eller kanske inte :)   
jag vet vem bööögen josefin ska träffa!!!!!/sofia, ehhm nee de vet du inte sofia din bög bajs! Aja nu ska jag dra mig bloggar lite senare! kiss/ Josefin och lite sofia


Sofia sover och dregglar på golvet


Sofia vakna till liv med detta ansiktet med ögonen och hela köret hehe hon gillar när vi tar kort därför vakna hon ;)


såååå snygga är vi MOII AND SOFIA<33333


Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du får en nice dag tjejen! :) kramar

2010-01-27 @ 12:27:04
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Felix Lindström

Du ser bra ut :)

2010-02-01 @ 16:18:36
URL: http://felixlindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

kollar på dig själv då du är inte så dålig du heller :)

2010-02-03 @ 08:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0