TRÖTTER TJEJ

går inte så bra med pluggandet utan björn.. så ja får väll ta och smsa han lite så jag får nått gjort.. jag är ju inte den smartaste tjejen direkt. nejnej det är jag icke. Och är jävligt trött på skolan kan jag ju säga, orkar inte något läängre. ska bli gött med sommarlov, ny skola och nya människor!
haha stickar lite på min halsduk för den måste bli klar nu innan vi slutar att ha slöjd. Den kommer bli grym!
känner att jag är jävligt bra på att uppdatera? jajjemen det är jag. ne nu får jag sticka vidare eller plugga eller vad jag nu ska göra.


pojken min!
jo förresten, jag björn och tony åker till tyskland nu på lovet! kommer bli grymt kan jag ju säga.

/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0