TRÖTT !

Hejsan fuckers ! Haha kom hem för en stund sen käkat lite , inte mycket för åt ju i skolan också ! Ni kom ju ihåg vad jag lova inte så mycket mat sluta med godis chips m.m ! Jaja är skit trött inte sovit så mycket i natt blev rätt sent igår :)

Som sagt ni kanske undra va jag köpte igår och aah tänker faktiskt inte lägga ut de :) det är TOPP hemliiigt ;) haha nedå skoja men orkar inte lägga ut har redan dratt bort pris lappar och skit :)

Vad händer idag ? Typ inget en bra film och slöa som vanligt ? ehhhm sen typ sova ?

Hahah aah och idag hade vi nationella prov gick ju rätt bra iaf :) Jobba med matilda och jesper haha. Vi lyssna typ på ett band och sen skulle man välja typ en historia man skulle berätta om asså i grupp då så valde vi någon typ där killarna i en klass typ bestämde och pratade mer än tjejerna och sen typ en lektion va det en störd tjej som typ aah avbröt en kille när han skulle svara på något helatiden så fråga Olof oss vad läraren skulle gjort för att hon inte skulle hålla på så haha jag och matilda tyckte väl typ att läraren skulle säga till henne hållakäften eller att han skulle slänga ut henne men jesper tyckte haha att läraren skulle nocka henne haha rätt kul :)

Jaja nu ska jag sjung lite sen se film hörs senare bye bitches !

kiss / Josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0