TRÖG ?

Hej igen ! Blir mycket bloggande idag av mig som ni kanske märker ? :) Känner mig super nöjd och duktig ! En annan sak som jag inte är speciellt nöjd över är att jag köpt ett par leggings av en privat person som jag inte tänker säga namn på. Leggingsen är såklart nya ! Och på hennes annons skrev hon skickar leggingsen samma dag som pengarna kommer in. Super bra tänkte jag då har jag ju dom till på lördag ! Typ övervaka posten hela dagen igår för att se om dom hade kommit men nej ? Jag tänktw ääh va fan jag väntar till i morgon då alltså idag , hade dom kommit idag ? NEJJJ!

Alltså jag blir så jävla förbannad ! Jag tog hennes nummer direkt och ringde fick inget svar skickade massa sms inget svar ! Tillslut blev jag så jävla arg att jag bad pappa ringa henne han ringde och hon svara sen kom hon med massa ursäkter att hon har skickat dom och bla bla och dom kommer på måndag !? MEN VA FAN JAG BEHÖVER DOM LIKSOM I MORGON , HALLÅ TRÖG ?

Tillsut svara hon på mina sms.. ska skriva upp hela konversationen.

- (jag) Hejsan! Köpte ett par lackleggings av dig på ******* och dom borde ligga på posten idag men det gör dom inte!!!

- (jag) Kan du svara eller ?!

- (jag) HALLÅ !!

- (hon) Men oj lugna dig. Jag sov? Jag pratade precis med din pappa nu :p. Dina leggings är påväg.

- (jag) Mm bra! Skulle haft dom i morgon på en ( säger inte vart jag ska här på bloggen) lite synd att man då skriver
'' skickar samma dag som pengarna kommer in'' och vi satte in dom i tisdags och det är fredag nu tar inte så långtid att skicka ett par leggings ?

- (hon) Synd att man inte nämner att man behöver dem så snabbt. Pengarna kom in i tisdags och jag han inte till posten då. Hade jag postat dom i onsdags hade du haft dom idag men har inte kunnat för jag har jobbat. Men skicka dem dagen efter. Du måste ju ändå skriva innan att du behöver dem tidigare ?

- (jag) Men skriv inte som du gör på din annons då att du skicka dom samma dag som när pengarna kommer in ! Skriv ist att du skickar dem när du har tid och när du inte jobbar ?xd Och sluta kom med så mång ursäkter skriver man så på annonsen så är de inget annat som gäller utan då gör man de man har skrivit och klagar inte på att min inte hunnit för man har jobbat osv!

- (hon) Va? Är du dum? Har aldrig pratat med någon så inkompetent köpare någonsin. Ingen beter sig såhär otrvligt. Du är säkert som en 3 åring och jag garanterar att du är en bortskämd brat. Väx upp och håll tyst.

- (jag) Haha jag är inte otrevlig ? Blev du knäckt nu av det jag skrev eller?:) Nepp jag är 15år och jag lite bortskämd är jag får det mest jag vill ha men inte allt ? Och jag antar att du är rätt avnsjuk eftersom du tar upp de ? Haha och jag känner men faktiskt rätt vuxen att jag kan prata på ett ''vuxet'' sätt och inte är så tyken i käften som du! Jag själv är som sagt 15år och du är 20år ? Tycker du det är vuxet att skriva som en 14åring fjortis och sitta och vara uppkäftig mot en 15åring ? Men tack för leggingsen och för ett otrevligt snack med en nolla som dig har vart kul och jag har skrattat ungefär helatiden ! :)

P.S Allt du drömmer om .. Det har jag ! :)

Japp och efter det fick jag inget svar antar att hon blev rätt knäckt den bruden ! Men WHATEVAHH ! Jag får mina leggings och till i morgon blir det att buyaa ett par nya ! :)

Hörs sen!

Kiss / Josefin

Kommentarer
Postat av: Anwar

- (hon) Legginsen existerar inte =)

Epic svar hade det iaf vart!

2010-02-19 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0