TRÅKIGT

Hejsan ! Har skit tråkigt har ingenaning vad jag ska hitta på ikväll ? Jag ska nog iallafall göra mig i ordning snart typ ta ett bad raka benen osv! Sen blir det MYCKET bloggande ikväll . Eftersom vi har fått en sak som jag inte kan säga här kommer vi ha väldigt mycket läsare på bloggen idag vilket kommer bli skit kul ! So vi får blogga mycket så läsarna inte blir uttråkade ;) Så ja för min del ikväll blir det sitta vid Macbook datan och blogga , fixa bloggen , käka lite osv! Så kommer rättare sagt ha fullt upp ikväll ! :)

Imorgon blir det inte av dit vi skulle:( Tråkigt tråkigt ! Vi kan liksom inte köra så långt i detta jävla vädret ! Seriöst hur jävla mycket ska det snöa ?! Är så sjukt trött på detta nu !

Såhär ser det ut utanför mitt fönster.


Dock ser man inte hur mycket det snöar. Men seriöst det är fane mej storm här! Tror det är typ klass varning 2 ute eller något mamma babbla om något sånt.

Jaja om ni också har tråkigt varför inte sända mig ett sms ? :)


haha iknow ful bild typ ser ut som en flodhäst har slickat mig i håret -.- !!

Hörs senare bye !

Kiss / Josefin

Kommentarer
Postat av: tobbs

snygging :D

2010-02-19 @ 17:15:05
URL: http://djtobbs.blogg.se/
Postat av: khoen

aaaaw. lookin cute:)<3

2010-02-19 @ 17:19:46
URL: http://ymperia.com/khoen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0