TORPET

Kom precis hem från torp, har varit där och handlat mat med mamma. Handlade tacos till imorgon, för då blir bara en slapp fredag med massa mys. med min sötnos! josefin och björn!..
Idag har jag bara varit i skolan, jävligt seg dag men annars har hela veckan gott väldigt fort.
Gjorde ju det sista nationella provet idag i svenska.. hoppas fan att jag klarade det nuudå.
har inget att skriva idag känner jag.. jo björn kommer snart och ska se på en liten movie med mig. sen så sticker han in till staden igen. Hans soffa kom så han ska ta och sätta upp den + lite hyllor o så också. Soffan är jävligt snygg så det kommer bli bra!!!

nu ska jag ääääta.

sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0