TJÄÄÄNHA!!

Sitter i skolan nu som vanligt förjävla segt . Funderar på att dra hem för min vad värker som fan vettefan vad jag har gjort ? Igår blev en jääävliighhht seg dag! Hoppas den kanske blir roligare idag ? Eller aah ska ju till pappa idag fast jag kommer va ensam hemma där för pappa och hans tjej känner en komiker så dom fick gratis biljetter till en teater i göteborg så dom ska va där hela fucking kvällen! Men men dom har köpt tacos, chips,choklad och cola och en kattunge också så fåår gossssaaa gärnet med min hund och 3 katter. Så jag överlever nog kvällen hoppas jag. Får väl hyra lite filmer på våran boxer också. Kanske nya beck filmen ?

Aja bliir nog jävliiigt myckkee blogg tonight! Ta lite feta bilder oshååå! På lördag hoppas vi ju på resten av shoppingen i GBG ! ;)

Biitchheeess sakna mig nu för jag ska dra miig på lektionnheen! SO SEEE YAHH! kiss / Josefin


Kommentarer
Postat av: Karl

Jag rekommenderar V för vendetta, Fight Club och Parfymen - berättelsen om en mördare :)

2010-02-12 @ 16:00:34
Postat av: Anonym

tighta trosor <3

2010-02-12 @ 17:02:29
Postat av: zackie me z

olala taaajta string olala

2010-02-13 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0