SNÖAR DET ELLER ?

Ehhhmma aah det snöar så in i helvete ! Fyfan vägen till affären va en mardröm! Jag går inte utanför denna dörren för en det slutar blåsa och snöa! Herregud.. Men men ska inte klaga på allt vi fick ju köpt en heldel också ! Typ bearnesås eller hur det stavas smör , skinka , 2 påsar chips , 1 påse jordnöttsringar , 2 marabou , 1 påse maltesers , två godis påsar alltså plock godis , 2 flasker cola! Haha jag tror nog vi klarar oss.. För ikväll iallafall?;)

Jaja bloggar mer senare är super trött och ska snart äta kyckling och pommes med bearnesås ! MUMMA ! Sen efter det blir det film. Så tror inte det blir mer inlägg för en det är dags och säga godnatt till alla läsare ! :)

Hörs senare !

Hahah här är lite bilder från vägen dit påvägen hem va fingrarna frusna så det gick inte att ta upp kameran!

Haha fille min pille :)

Haha jag vet ni ser inte bilen bakom för den är ju typ igen snöad ? :O

FRÄÄÄSCH BILD SER UPP I NÄSAN OCH ALLT...haha typ grinar typ för det är pissofff kallt !


Kiss / Josefin

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad charmiga ni är.

2010-02-20 @ 19:10:28
URL: http://www.juliaekstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0