Shuuää

Hejsan! Jääävigt soft dag idag med fyfan! Stallet.se hela dagen i skolan hahah XD Vi va lite taskiga och lura en tjej på hennes lösen och sålde alla henne hästar till mig och tilda.. hon blev rätt arg men whateeeva?! Haha aa men iaf idag har jag inte gjort ett skit typ ? Somvanligt .. Asså vette fan vad jag ska skriva om ? Ni som läser bloggen kan väl bara komentera va ni tycker vad vi ska skriva om och vad ni vill veta ?

Lääängtar iaf till fredag! Då bliree mys kan jag säga ;) Vad ska ni hitta på till helgen ? Fyyyfan va trött jag har vart idag.. tänkte först inte gå till skolan för jag typ försov mig. Så jag sa till mamma att jag hade ont i halsen vilket jag har.. men visst som fan skulle jag gå en då och '' försöka'' då blev jag gött arg kan jag säga! Så han fan inte duscha eller ngt i morse! Äckligt jag vet.. Får bli en natt dusch snart och sedan krypa undertäcket :)

Juste såg att Kissie pissi ska operara sig idag , hoppas för guds skull hon inte vaknar upp ! Tänk ett liv utan henne FIIIFAN va gött !!! Nee ska inte va så hård men va fan jag säger bara va jag tycker ? Och jag säger ju hellre vad jag tycker och tänker om olika saker än att ljuga om de ? ni får gärna tycka jag är bitch! men då kan jag säga att då är jag fan en STOLT en!

Någon mer en mig som hade tyckt det vart jääävligt gött och åka dit där de är varmt ?! Saknar värmen som fan att jag nästan grinar! Ligger och lyssnar på den låten som dom spelar typ på Apollo reklamerna på tv .. Gör ju bara att jag vill änu mer utomlands!! Att bara slippa Sverige för ett tag ! mumma!! Låten heter iaf your song - billy paul. Ska lägga upp låten i morgon orkar ej nu för nu ska jag dra mig till duschen och lådsas att jag är utomlands! Godnight fuckers! kiss / Josefin


haha sitter i min gång efter skolan va utelåst -.-


godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0