SÅ KAN DET BLI

nu har jag och björn försökt fixa lite med bloggen, går väll sådär men vi lär oss bara mer och mer.
Headern blev väll inte supper bråå, trodde nog den att den skulle bli bättre. men ska nog sätta mig imorgon eller något med photoshop igen för att göra en snyggare. Det finns så jävla mycket snyggt man kan göra, men det tar ju sin lilla tid också.
Joo vi tränade ju boxning idag, och det gick förjävla bra. haha, men min kondition suger så ja kanske ska börja springa lite eller något sånt. Tror det gymmet imorgon bara, ist för pass. bli nog bråå det med.

nu hade jag tänkt att sätta på en grym film!

/sofia


Kommentarer
Postat av: Anonym

var gymmar ni?

2010-02-18 @ 10:15:11
Postat av: Sofia och Josefin

Sportlife i Uddevalla ;)

2010-02-18 @ 10:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0