PONKEN!

nu är jag ganska så mycket ny duschat.
fyttiifan sikken dag, levde livet i stallet som josefin berättade förut..
tog en del bilder också, alltid kul att ha på dom söta småå liven,
efter ridningen idag som josefin berättade förut men kan ta det igen, så ja då åkte vi ner till stan och köpte chips och cider, det behövdes vekrligen kan jag sääga. vi kolla på en myr film och hade mysigt. ni vet redan resten så orkar inte sitta här vid datan och slösa bort massa äcklig tid. hehehe.
funderar på att göra bloggen hur grym som helst, asså jätte grym! men hur ska det gå till dåååh? suger ju på sånt, men kan ju alltid försöka tycker man ju.
nu tänkte jag lägga upp lite bilder från idag så håll  i er noga.









orkar inte lägga upp mer bilder från den gryme ridningen.
men jajaja två balla bilder på mig och josefin orkar jag alltid.




nu tänkte jag gå och äta!

/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0