MYYS

hejsan hejsan. Ligger i björns nya goe soffa och har precis sätt på en film.. grinade ganska mycket kan jag ju säga. Sorlig film.. Nu har björn kommit också så vi drar oss snart till torp för att köpa godis å sånt, sen hem till mig för att mysa hela kvällen och natten. Vi ska äta tacos och se på massa filmer och såklart spela supermario!!
Som josefin sa så blir det ingte imorgon efter som vädret suger ganska så mycket.. så vi lär ju hitta på något annat skojsigt.

josefin var inte i skolan idag, den böögen! jag överlevde ju så det är ju bra.
nu ska björn bajsa och jag tänkte strypa en neger eller nått sånt bra. hehehhee

skriver mer sen, ska dråå mig nu.

sofia


HJÄRTAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0