mmmmmm

har precis landat i soffan och är helt ny duschad. som jag sa tidigare så skulle jag på träning med mamma halv 6 på boxning. och det blev det också! det är fan as kul det, så vi bestämmde att vi ska gå varje onsdag så jag tränar en gång i veckan iaf. Och björn ska fan börja sten hårt han med! ah å jag med såklart,
björnen hämtade mig där efter träning och vi drog till willys och köpte mycket gottiii.
så nu tänkte vi sätta upp lite grejer sen krypa ner i soffan under ett täcke och kolla på one tree hill som kom idag. det är så jälva bra! så man kan ju inte sluta se. har till och med sätt alla säsonger en gång, men ja varför inte en till gång? hehehe........
iphonen funkar super duper bra och är hur grym som helst!

ne nu ska jaaag bädda om i sängen, för ja det behövs.


mitt nya skal! ska köpa massa mer snygga!

/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0