mjaauu

Godkvällens suckers! ne skoja ville bara säga att ja blev smått avensjuk när ja såg sofias inlägg .. VAFAN vill också till fjällen med min pojkvän !:( fast aa nu har jag ju ingen så får åka dit själv i värstafall..

Aja idag har det bara vart super soft dag! Om ni tycker jag skriver konstigt är de för maatilda böög har ändrat mina knappar så aa vette fan hur hon har satt dom :O Sorry för dålig uppdatering idag men vart så jävla trött idag! Kom hem åt lite sen fan däcka jag i soffan och vakna av att min söta mammi kom och gav mig en kudde och hennes täcke ! Där låg jag jävligt gött kan jag säga.. Sen har jag vart upptagen mycket i tele med aa säger ja inte ;)

Vill fan inte att de ska va mer snööö nu!! Hörde att de skulle typ komma något jätte oväder inatt ? :( kommer va jätte rädd ! ligga här helt själv! någon som kanske kan hålla mig lite sällskap ? ;) Aja ska ta mig en varm dusch nu hörs sen kiss / Josefin

SAKNAR MINA BÖGUNGAR SOFIA & BJÖRN KOM HEM!!


call me haaha ne de va töntigt sms!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0