lördaa

ja igår var det en ganska så rå soft fredag, tog det bara lungt hemma hos björn och kollade på grymatsee långaste filmen. med josefin och hennes fis. dom drog la hem vid 11? skulle jag tro att det var. jaaa då fortsatte vi kolla på gryma filmer, det blev one tree hill också.
imorse vaknade vi 20 över 9.. hur fan kunde det gåå till?????? jajajajjaja sånt är livet, men blev ledseeen men vi tog ju oss en mys stund . vi drog oss iväg te torp men björn hade glömt sin snygge plånbok, så ja vi åkte en extra tur in till stan igen för att hämta den snygge plånizzen. jag provade ett par jeans, och jag frågar mig själv varför köpte jag dom inte, från gina tricot, bara 200 spänn! tänk vilket köp jag kunde gjort där, men neeepp jag bara sket i det! fitttifan.
men iaf, sen drog vi ju te björnen igen och jaa softa rå bara, sen kom madre och padre vid halv 4 och hämtade mig.
så nu sitter jag här på mit sletna fula rum. ska ääta maten snart iaf, det vet jag! är hungrig, undra vad det blir?
denna helgen är iaf ganska så soft men ändå tråkig.. får fan bli paarty nästa helg tkr jag,
elller hur JOSEFIN?

längtar så jävla mycket till sommaren! kommer bli den bäästa tror jag nog.
bil, båt, cross vm, bada, sola och jaaa allt man kan görA!



/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0