KONSTIG ?

Hejsan , förlåt att jag inte bloggat men som sagt bloggen är cp har försökt skriva två inlägg ett igår kväll och ett förut. Gick de ? NEE! Japp så detta är nu 3 gången jag försöker så hoppas att de går.

Japp vi kan väl börja med gårdagen ? Jag gick tidigare från skolan för jag skulle till bup ( personliga skäl varför ), sen bar jag mig hem till mormor en stund och sen hem och slappa ! Rätt gött faktiskt! På kvällen där färga mamma håret ;) spännande spännande ! nee inte så faktiskt ! jaja sen har jag bestämta mig för länge sen att jag ska sluta äta så mycket mat komma igång med träningen och sluta äta godis! jaa de börja rätt bra igår 1 måltid och de va i skolan och sen gick allt åt skogen på kvällen då jag hitta dessa älsklingarna .



jaaa jag åt upp allt och kände mig jävligt misslyckad efter.. Haha fyfan.. Jaja jag skulle egentligen lagt in detta igår men allt som sagt cp eller ahh allt börja cp när jag skulle lägga in bilden för då lagga allt sönder och jag låg i sängen och vänta på att de skulle bli klart men ah lilla jag somna så sött! När jag vakna i morse va bilden klar ? NEE! typiskt typiskt!

Jaja idag blev de ingen skola har så jäävla ont i magen känns som tarmar och allt ska ramla ut och som någon sticker mig med kniv i magen . Mysigt ? nee inte speciellt ! Så idag blir de bara mjukis och tjocktröja och en bra film!

Juste jag blev en del shoping igår på nätet ! Lägger ut bild på allt när de kommer OFC ! ;)

Jaa om n i undrara så ser jag ut såhär idag!


VISST ÄR JAG SEXIIIIG ?!?!!

nee inte speciellt ! sleeeten som en apa om man nu kan säga så ! aah jag kan iaf!

nee nu ska jag gå ner och äta en tomat ! det är väl rätt nyttigt ? aah tror de så jag gör de  !

HÖRS SEEENARE BYE !

Kiss / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0