Ingen skola.

hej alla bloggläsare!

Idag blev det tyvär ingen skola. Jag skulle gått och jag gick upp och duscha och gjorde mig i ordning tog på mig jackan och åt en macka och jag kan säga efter den mackan mådde jag inte bra! Rusa till toan och ja där tillbringa jag typ hela morgonen! Inte så kul för min del.. Men men nu mår jag iaf lite bätte och sitter och arbetar med engelska här hemma. Jag ska typ skriva lite om mig själv och sånt ja ni vet.

Hmm vad ska jag hitta på idag ? Ingenting faktiskt jag ska ladda ner en bra film och sen köpa chips det ska jag göra! Sen ska jag ju självklart sitta och längta efter Sofia och Björn som kommer hem idag! Gud har aldrig saknat någon så mycket! Ska bli riktigt jävla skönt att sofia kommer hem! Och du sofia när du kommer hem så ring mig eller ne försesten gör inte de jag berättar allt i morgon i skolan vi har A LOT att prata om!

Hahah jag va inne på Dessies blogg föut och hitta ett inlägg där hon lagt ut bilder på ''PISSI'' ni vet vem jag menar .. Asså hon ser sjuk ut utan smink! Jag menar hon sitter och säga nee men jag använder inte mycket smink och bla bla hade hon inte använt så mycket smink hade de inte vart så stor skillnad när hon har och inte har men asså hon ser ut som aa typ ett får ?! Sen visst lite omoget av Dessie att lägga ut sånt liksom hur orkar hon ? Hon har väl så jävla mycke annat att tänka på ? but but i don't care!! tycker de bara är roligt att se dom hålla på ! XD

Nepp nu ska jag faktiskt fortsätta med engelskan vi hörs sen! kiss / Josefin


ojj vilken när bild ? Inte ofta jag tar såna kort ;)

Kommentarer
Postat av: mattias

man undrar ju hur du ser ut utan smink? aldrig sett dej utan det

2010-02-04 @ 11:20:56
Postat av: Anonym

precis ska lägga ut en bild ikväll så vet du ;)

2010-02-04 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0