IGÅR

Hejsan blogg readers! Eller vad det heter jag menar bloggläsare. Blev inte för jävla mycket inlägg igår men tänkte nu lägga ut vad jag köpte igår ;) Blev inte några kläder! Eftersom jag hade kollat på nätet innan och planerat vad jag skulle köpa kommer till torp och så har dom inte fått ut något ? Seriöst hur jävla efter är denna jävla pisshålan ?! Aja blir beställa på nätet och handla resten i Gbg på fredag!

Nu har jag och sofia iallafall ätit lite och vi sitter och väntar på att lektionen ska börja. Not so fun! Vi har suttit i 3 timmar och skrivit nationella prov i svenska! Hoppas det gick bra kändes så iallafall! Skrev typ 4 papper fram och bak. Färg håret igår också men ska göra det again today! Aja bloggar mer senare kiss / Josefin

Sorry att bilderna suger men jag tog dom med en jävligt sugig webbkamera jag har på denna skit dåliga datan!


Till nationella provet idag!

Raklödder pris - ??
Bronzing krem eller något från Apoteket paris - 79kr

Babyoil skit bra att smörja sig med pris - ca. 79 - 89 kr ?

Bas tröja från Vero Moda *HOST* aja billigt och bra 159kr

Mascara pris 109kr rea
Brunkrem från Isadora pris 149kr

Eftersom kläderna inte fanns i denna sega stad fick jag detta som lite tröst men dock ska jag ju köpa det andra också ? Köpte ett par örhängen på glitter för ca 39kr

Kommentarer
Postat av: asda

KRÄM! inte krem

2010-02-11 @ 14:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0