HOHO

fan vad trött jag är. somnade i bilen på väg hem.. åh när ska jag hinna färga håret igentligen????! ikväll får det fan bli av, snälla mammi kanske kör mig te torpet sen för att köpa lite hårafärga. det ska iaf bli mycket mörkare än vad där är nu. har inte färgat det på länge så nu ser det bara grått ut.

yess imorgon är det äntligen freda! slutar ju halv 3 och vad ska man hitta på dådå? josefin ska ju till sin pappa men vi kanske hinner leka lite innan för att ta farväl. nejnej inte farväl men byebye. så kanske vi synes på lördag? låter mycket bra. jo men imorgon iaf så ska min familj hela min familj på kalas. efter det kanske jag och björn bara softar hemma eller hittar på något riktigt buuusigt. kanske ska försöka på oss snabba cash igen eller så skulle vi träffa malin och lillen. vi får la se.  på lördag ska vi iaf vara duktiga och träna, även sola. det var ett bra tag sen nu så måste bättre på färgen lite tycker jag. åååh tur att jag skrev allting nu dåå. fast det kan ju bli ändrade planer men ja ni får säkert höra det igen om ni har riktigt tur.

nu snart iaf så kommer farmor och farfar på en liten liten kopp fika. får se hur länge dom stannar men jag skriver mer sen iaf!

/sofia


yeess mitt högra öga är typ dött .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0