GÖTTMOS

Äntligen så håller dom på att ploga vägarna nu, kanske kan ta in sig till stan senare då? vi är fan grymt sugna kan jag ju säga.. har varit här ute sen i fredags nu då och vi har varit insnöade, kul menar jag.
så vi får se vad vi hittar på ikväll.
har inget kul att skriva nu endå så jag säger väll byebye då.
eller jo förresten hade inte varit fel att träna idag.. får nog dra till sportlife och biffa lite med min älskling!

och vi tog lite söta bilder när vi var ute ocksåå..




mmm orkar inte lägga upp mer för tänkte göra iordning mig lite.
men ja jag älskar mössan.

sofia

Kommentarer
Postat av: brunettaugust

sweet blogg ;)

2010-02-22 @ 17:42:21
URL: http://brunettaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0