GOODGOOD

nu börjar det se riktigt okej ut på mitt rum.. jo jag fortsätter väll min dag med att plugga nu då. behöver göra lite bilduppgifter och kanske något mer? jo glosor till på torsdag i engelska.. nu ska jag fan höja mina betyg.. hade ju inte varit fel att komma in på stylist på plusgymnasiet, nejnej.
lovade ju min mammi att kämpa, så ajjemen mamma det ska jag.

nu blir det damsuga och damma mitt rum, sen plugga !
och förresten, tänkte lägga upp massa bilder sen genom åren. hehehehe det vill ni allt se. får se om jag har alla bilder på datan då. annars vart fan e dom?
jajaja


en gammal bild på mig och josefin, söööta!
ska betställa klipp tid nu så jag får i dom blonda slingorna.
är trött på det bruna håret, vill ha lite mellan blont elr a vettefan.
byybye

/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0