Godmorgon

Hejsan , ledsen för en dålig uppdatering och det ska bli ändrig på lovar ja :) Blir hemma för min del idag har vart iväg på ett möte eller samtal nu på morgonen vart säger jag inte för det är privat. Så känner jag att jag får mer gjort hemma än i skolan så jag ska sätta mig och börja göra min redovisning för i morgon ska skriva om kylskåpet låter sjuk i know men jag måste. Fy hade hellre velat följt med mina älsklingar björn och sofia till fjällen :( usch dom är där och gottar sig och har det super mysigt!

Jaja fredagen vart TOPPEN! Skönt att få komma bort lite från allt jobbigt som har vart och börja om på nytt IGEN..Aja vill inte ta upp för mycket om det..

Ikväll blir det till att träna och sola ! Guud va sköönt! Måste fan komma igång med träningen nu så jag får den perfekta kroppen till sommaren och blir snyggast! super viktigt jue! ;)

Innan jag börjar med alla läxor osv ska jag nog sova en liten stund och se på film och käka någon god mat! Känns jätte skönt att vara hemma idag! Juste de en sak till jag och sofia börjar att fundera på om vi kanske ska börja video blogga lite ;) hade inte det vart jävligt nice haha ?! Tror nog de blir ett video inlägg på fredag så MISSA INTE de ;)

Ska dra mig nu bloggar lite senare kiss / Josefin


Visst är ja söt ? :)


hihih (a)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0