GODMORGON ÄLSKLINGAR !

Morn morn allihopa ! Börja gå riktigt bra för bloggen nu tycker jag vi har haft sjukt mycket läsare under dom senaste dagarna ! Haha men så är de ju I know you love us !;)

Jaja vad hände igår ? Inte mycket va iväg en stund men inte länge blev ett missförstånd osv orkar inte ta upp det här. Sen blev de iallafall hem och så hade morsan köpte lite chips och choklad till mig *host* ska ju inte äta de egentligen men men någon gång ibland så är de faktiskt ok !

Idag då ? Joo det blir hemma för mig igen pga min mage. Ska till en doktor snarast eller ungdomsmottagningen för andra saker. Jaja hoppas de löser sig. Efter lovet ska jag plugga järnet så jag kommer in på det jag vill! Ni kanske inte vet vad jag har valt ? Jajaja kan berätta för er !

1: Stylist , plusgymnasiet Uddevalla
2: Stylist , Östrabo Y Uddevalla
3: Frisör , Östrabo Y Uddevalla
4: Stylist , plusgymnasiet Göteborg


Japp så blev mina val känns toppen att jag valde just såhär !

Nepp mina vänner nu ska jag luta huvudet tillbaka och sova en stund ! Bloggar mer senare så vi hörs då:)


Kiss / Josefin


haha hade inte någa bilder så fick bli en på mig och marcus hos björn på en fest ! :)


Kommentarer
Postat av: filip

gulliga tsm=)

2010-02-19 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0