GODMORGON !

Morn morn på er ! Fy fan vilket väder det har vart i natt , det har blåst ovh snö så in i helvete ! Herregud känns som denna snön aldrig kommer att försvinna ? Och när den gör det så kommer det väl fan bli översvämning ? :O

Jajaja i natt har jag drömt så konstiga saker. Haha jag drömde att jag skulle pierca läppen i LJUNGSKILE ahahahahaXD Och aah jag frågade mamma men asså va fan är der verkligen bra där ? Hon sa bara ja det är jättre bra där! Aah visst så vi åkte dit och jag visa piercaren vart jag ville ha den och så och sen börja han pilla och greja sen tog han upp en borr maskin jag tänkte bara va fan ska han göra nu ? joo då han borra typ lite snett över ögon brynet asså in i huvet en stoppa han in piercingen i ögon brynet så han pierca alltså ögon brynet istället för läppen och när han va klart sa jag bara MEN VA FAN HAR DU GJORT JAG SKULLE JU HA I LÄPPEN !!! Han blev helt paff och sa bara jaha och herregud va arg jag blev jag typ sprang där i från !

Hahah vilken dröm! Jaja angående om dagen vet jag inte riktigt vad vi hittar på en så åter kommer till det senare så hörs vi då ska duscha och käka lite frulle nu !

Kiss / Josefin

Kommentarer
Postat av: hej

drömmarna ?

2010-02-20 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0