GODKVÄLL

Godkvällens ! Fått massa bra komentarer om våran blogg alltså såna som har mejlat ! Tycker vi är jätte roligt och även att ni skriver det som är mindre bra. När ni gör det så får ju vi oss en funderare på vad vi ska göra för att bloggen ska bli bättre osv ! Dvs att våran blogg kommer att utväcklas mycket mer:) Endel har sagt att dom tycker vi ska börja video blogga andra tycker att jag ska blogga mer att det är mest sofia som gört , och sen att det är bra att vi inte skriver så hemskt långa texter och lägger ut mycket bilder osv!

Vi har sjukt mycket läsare nu så tänkte blogga mycket ikväll som jag sa för att ni inte ska vara uttråkade :) Sitter hemma just nu har ätit tacos med familjen rätt soft och mysigt faktiskt , men ska göra mig i ordning snart nu så får jag se vad jag hittar på:) Finns ju alltid nått att göra eller hur ?

Juste ja vi behöver komma igång med lite designer och så kanske du är bra på att göra ? Maila i så fall [email protected] ;)


Japp men nu ska jag dra mig och fixa mig lite kanske blir en video inlägg sen who know ? ;)
Höres senare !

Kiss / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0