FRÄSHHH !

Hejsan , nu har jag precis käkat lite frukost duschat rakat benen osv! Gud vad fruktansvärt färsh man känner sig efter en dusch helt otroligt ! :) Ja iallfall tror inte sofia och björn kommer in till stan hon bor ju ute på utby förbi torp in på små vägar och vägarna är stängda och så.. INTE KUL ! Hennes pappa är ute och skottar förfulllt ! Duktigt Micke !

Jaa så idag händer väl typ inget tända massa ljus ikväll fall strömen går igen och försöka städa lite och försöka ta sig till affären i detta vädret ! Får se hur det går ska iallafall ta med mig kameran ut och ta lite picture of the snow storm ! ;) Mysigt mysigt får förmodligen lite sällskap ikväll också alltid trevligt !

Jaja nu ska jag gå och sminka mig osv ta på mig härliga mjukis och en tröja sen på med jacka vantar och halsduk och ge sig av till affären där det ska inköpas godis , chips , cola och kanske lite annat får se ;)

Vi hörs senare !


Ny duschad och fräch !

Dagen frukost !

Äpplebitar
Tomater
Toast macka med - Smör , ost , tomat och lite rödlök ! MUMMA !


Kiss / Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt fiiin jossefin så de är syn om dig :)!

2010-03-10 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0