FRÅGOR OCH SVAR !

Haha ja va inga direkt roliga eller intressanta fråger ni hade frågat och dom på mejlen va änu tråkigare så tar bara med dom frågorna som frågades här på bloggen.


Vad tycker du om anal sex ?:D

svar: Haha ja du sådär inget för mig tror jag nog inte och sofia vet jag inte :)

när förlora ni oskulden ? :)

svar: jag var 13-14år minns inte riktigt sofia tror jag va 14 ;)

Vilken Kupa har du?

svar: Jag har en C-kupa allt är äkta inget oäkta och sofia vet jag inte :)

Hur många har NI haft sex med?
När förlora ni eran oskuld?


svar: hmm jag har inte haft sex med mer än 10 och inte mindre än 3 ;) Sofia inte haft sex med mer än 5 och inte mindre än 2 :) som sagt jag va ungefär 13-14år och sofia tror jag var 14 :)

haha många som frågar om oskulden xd
sofia har du dissat matilda nu eller ?


svar: haha jag rätt många som frågat ja ;) Jag har inget med det att göra men som sofia svara i komentarerna - är det någon som har dissat så är det hon. Och visst jag håller faktiskt med ;)

Hur länge fixar ni er?

svar: för mig tar det inte mer än ca 15-25min och sofia tror jag nog ligger på samma :)

Tjänar ni pengar på eran blogg?

svar: haha *host* inget jag helst vill ta upp här och jag tänker inte ta upp detta nu kommer göra ett inlägg så småning om;) Så läs bloggen för att få reda på mer:)

hur många har du haft sex med jossan ?

svar: Som sagt inte mer än 10 och inte mindre en 3 :)

many sex frågor, haha men frågar då igen några andra frågor jag e inntresserad av:
Hur långa är ni?
Hur mycket väger ni? sofia ser väldigt smal ut
Vad lyssnar ni på för musik/genre?


svar: haha jaa det är väl det som intresserar dom mesta ;)
Jag är 161cm lång och sofia är typ 169 eller något ?:)
Ojj jag har inte vägt mig på länge men sist vägde jag 52kg;)
Och jaa sofia är smal och hon kan inte råå för det hon äter som
en flodhäst och äter en jävla massa skräp mat! Men inget händer
som sagt sånt lägger man på sig när man blir äldre! Skulle chansa på
att sofia väger 50-51kg.
Vi lyssnar seriöst på nästan allt ! Allt från Death Metal till Ne*ger dunk!:)

tycker du om någon just nu?

svar: hmm.. jo det gör jag. Jag älskar någon! Och det gör även sofia som är tillsammans med Björn Ferm:)


Japp det va väl några frågor finns en heldel till men orkar inte med dem!
Ska ta mig en varm dusch nu och fortsätta blogga hörs snart !

Kiss / Josefin


Kommentarer
Postat av: Mamajay

vill ni beställa en ny header eller design?

2010-02-19 @ 23:26:51
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0