FJÄLLEN SÅ IN I

har inte kunnat skriva något för internet är bögit här uppe.. men kommer ju snart hem såå, torsdag!
igår vare -22 och idag bara ungefär -14, blir ju bara bättre och bättre dagar här uppe med min älskling.
saknar ju såklart josefin men vi träffas ju på fredag gumman!,  idag har vi ungefär åkt skidor hela dagen, gött det, men jag suuger ju ganska mycket och björnen jaa han suger enu mer.
vi bowlade och badade också igår, björn vann bara med en poäng. det kan man kalla ganska mycket tur, men igentligen var jag mycket bättre!

vi tänkte dra till ica snart för att shoppa så in i helvete. det blir massa chips och massa cola! hehehehe.
sen vid 8 blir det taco paj, det är ju enu gooare!
ne nu ska jag dra och umgås med min make! ska böga lite med han.
kanske skriver sen om internet funkar!
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0