:( !

Hejsan , blev inte så mycket bloggande igår men blir mer idag kan jag lova  :) och en hel del don och fixischh!!;)

Japp tänkte berätta om en rolig sak som hände igår seriöst så jävla kul haha ! Jag va på torp och kom precis in och vem kom ut från gina om inte sl*m**n själv ?! Haha jag börja skratta åt henne för hur jävla röten hon såg ut ! Och självklart skratta hon tillbaks och blev en aning avensjuk på hur bra jag såg ut så hon va tvungen och ljuga och skrika hur ful jag va haha :) Jag strunta i det jag menar orka lägga tid på en sån ful unge ?! Men men jag och mamma gick vidare till bik bok och självklart kom hon efter hon skulle väl snacka med mig eller ngt vad vet jag ? Men hon våga tyvär inte för min morsa va där haha so FAIL ! Så hon drog rätt snabbt ut där i från eller ah varför gick hon äns in hon kan ju bara typ drömma om dom kläderna haha ?! Jaja jag gick vidare till Gina Tricot och mamma till vero moda för vi skulle lete nit skärp. Och när ja kommer ut från Gina blir jag ju inte så förvånad när Amanda kommer där ? Haha preis när jag gick förbi sa hon .

- Du josefin ?
- ( jag ) aah vad ?!xd
- När kan jag få tillbaks mina saker ?
- (jag) Men lilla du bara komma hem till mig och hämta de ?:)
- okej , och du behöver inte alltid kolla så jävla snett på mig ?
- (jag forstatte gå och börja skratta)
- (hon) JÄVLA SLAMPA !
- (jag vände mig om och gav ett fett smile och peka finger ! )
- (hon) jävla hora !
- (jag) MEN JÄVLA FITTA DRA ÅT HELVETE ! :)
- (hon) Ahh men kom då jag står här!
- ( jag skratta och sa baha aah okej dåvet jag liksom ? DAAAH !?)

Och typ där sluta det tänkte faktikst vända mig om och ge henne en FET JÄVLA SMÄLL men tänkte mig lite för . Hur fan hade inte det sätt ut att göra det mitt på torp !? Mamma tyckte jag gjorde bra ifrån mig fast hon tyckte inte jag behövde skrikt jävla fitta dra åt helvete och att hon va ful. Men jag sa bara till mamma .

- En sån ful unge som betet sig som en och ser ut som en har fan rätt att veta att hon är de också ! :)

Mamma bara aah sant så sant ! Sen sa hon en hel del i bilen som jag inte tänker ta upp här men som ni kan fråga privat och jag berättar ;) Så jaa allt blev en kul grej och mamma och jag skratta hela vägen hem snipp snapp slut så va den JÄÄVLIGT roliga sagan SLUUUT ! :D

Och amanda allt jag säger och tycker om dig menar jag och är sant inte bara jag som tycker så BIIIIATCH ! ;)

Jaja orka hände en tråkig med sofia :( men det löser sig..

Bloggar mer sen BYE my loveeers!

Kiss / Josefin


DAMN VA SNYGG JAG E ! ;) continue dream bitch !

Kommentarer
Postat av: Moa

Snygg blogg!!!!!

2010-02-18 @ 10:16:13
URL: http://moislife.blogg.se/
Postat av: Alex

Omg! snygging där! ;)

2010-02-18 @ 10:17:19
Postat av: Axel

skitsnygg kolla in hennes ...... :oo Damn

2010-02-18 @ 10:18:20
Postat av: OMG!!!!!!

Omg!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-02-18 @ 10:21:44
Postat av: Anonym

varför blev ni ovänner från början :)?

2010-02-18 @ 12:38:54
Postat av: 1822

Hahaha, du gillade inte mitt inlägg? :> Naaaw, stackare ! Jag ska tracka dig genom denna blogg, tro mig.

2010-02-18 @ 13:15:04
Postat av: Anonym

GO GIRL!

2010-02-18 @ 15:59:40
Postat av: Anonym

sexig ska vi ha sex¿

2010-02-19 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0