...

satte mig precis ner i soffan för att ja vila min söta lilla kropp. jcg och björn vaknade runt 10 idag? a det vare nog. vi gick ungefär upp direkt för att städa lägenheten som vi gör precis hela jävla tiden känns det som. Duktig som jag är så hade jag diskat all disk, det blev aldrig gjort igår för jag dog i soffan ungefär i 3 timmar. ja det var sköönt. Vi håller på att sätta upp en byrå och sen ska vi sätta upp en snygg lampa på väggen, får se hur detta blir.. sen kanske mammi och pappi kommer en sväng på besök. dom skulle se på det ja.
Det är ju alla hjärtans dag idag också, tror inte vi ska göra något speciellt faktikst.., bara ta det lungt och plugga hela kvällen, så jag blir klar med allt som ska göras denna veckan så man bara kan ta det jävligt lugnt!

Jo igår så var vi ju på kalas, det var mycket trevligt! god mat också.. vi åkte runt 8 hem te mann, sen hade vi lite bråttom ner till göteborg. För bion började kvart över 9. men jo såklart hann vi. vi såg då Avatar i 3D. trodde den skulle vara bättre i 3D men jaja, den var helt okej, jävligt seg början men sen så jädrar började det hända grejer.

ne nu ska jag fortsätta städa lite, bädda sängen å skit.

/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0