DÖD

Japp helt död nu har gått hela vägen från fridaskolan till stan! Herrejävlar rätt jobbigt. Borde fan skaffa taxi som kör mig vart jag än åker ? ja menar pappa betalar ju ? hehe nejdå skoja JUST KIDDING eller va det heter har ig i engelska men whatever!

Kom hem och utanför dörren ligger denhära ! ojoj vem kan det vara som vart så gullig ? står inget namn;)


På lappen står det iaf -

Josefin !

Kram och puss på alla hjärtansdag

/ hemlig

Hehe rätt kul faktiskt;) klart jag har mina misstankar men who know ? Jaja bloggar mer senare ska lägga upp outfit som jag ska ha till pappi och sen blir det väl något inlägg på tåget om dom har något internet? Sen blir det massa roligt på bloggen ikväll så missa inte de! kiss / Josefin

Kommentarer
Postat av: mattias thoren

Låvar att det var jag <3 (:

2010-02-12 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0