DAGEN

jag och björn vaknade precis och nu ska vi göra frukost och sätta oss framför tven en stund. För sen vid ungeför kvart i tolv ska vi åka upp till ishallen för att kolla på min bror som spelar hockey. Sen efter det så kör björn mig till stan så ska jag städa lite i hans lägenhet för det är disk ända upp te taket, inte så mysigt. och medans jag gör det så ska björn upp till lane för hans pappi ville ha hjälp med nått.
sen vid ungefär 6 så ska vi på ett till kalas, och det är till hans syster som fyller 30 år. samma som igår.
Efter kalaset så drar vi till göteborg tillsammans med mann och hans brud kanske det var ja?

hinner nog inte blogga så mycket idag, därför jag skrev det mesta nu.


den renaste spegeln jag har sätt
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0