CHACHA

Känner mig som en jävla bitch och fjortis idag fyfan! You know på lågstadiet folk tjata om omg du härmar mig shit du har likdant? Heheh ah vissa fassnar ju där ;) Hehe vill bara att folk ska veta att vi intresserar oss inte av andra bloggar fuck that shit ?! Haha omg om de är någon blogg jag läser så är det väl miiin egen asså ? Eftersom våran blogg är så jävla snygg och vi har kommit på detaljer och färger och shit själva! Nog om detta tycker jag bara ärligt talat att de är jäävligt omoget. Ord är till för oss alla och inte till två vill man ha egna ord och meningar fine gör en egen jävla ordlista då ? xd

Haha fuck that shit det va mina sista 5 minuter ja la på lågstadie grej! Sen om man har ork och lust och inte har något liv kan man ju göra världens grej av de men inte jag ? Hahah har annat viktigt att tänka på t.ex ska ju shoppa sen. såklart ? haha ska köpa nya skor, linnen, byxor, jeans, underkläder m.m . Mamma betalar ofc ? vem annars jag får 1200kr i månaden men de ska ju gå till annat ?

Men nu ska jag lägga upp fett frääächa bilder på mig och sofia. Så jävla snygga är vi!! OOOMMMMGGGG!!!!





Aja lägger upp mer bilder sen ;) Och en sak till ta inte detta inlägget seriöst ? Vi bara härmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0