BRABRA

nu har jag kommit hem efter torpet. jag och mammi drog dit efter farmor och farfar hade åkt och det blev ungefär vid 6 eller nått?.. jag fick köpt mig lite grejer fast inte så mycket för vi var bara där en snabbis men ska lägga upp bild på det.
Kavaj, hårfärg och brunkräm fick det bli idag. hoppas håret blir bra och hoppas värkligen att brunkrämen ska funka.. alla andra blir ju bara så jävla fläckiga:O uusch. Mammi tyckte jag kunde bege mig till frisören snart alltså björns kusin. hon tyckte jag skulle lägga i lite blonda slinger och fråga om hårförlängning.. så det ser lite mer värkligt ut en det som jag har nu. det är inte ens samma färg som håret och börjar bli riktigt slitet. så om mamma betalar den hårförlängning så javisst!! det var ju hennes idé!


kavajen som är från Hm, 299 kr.


Hårfärgen är också från Hm, kostade runt 80 kr.


Brunkräm, Isadora
Också från Hm, 145 kr!

ska slänga i hårfärgen nuu gottfolk, ha det braa.
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0