AJJEMEN

äntligen hemma.. tisdagar och torsdagar är nog fan dom två värsta skol dagarna på veckan.. men tur att vi har lov nästa vecka iaf. får se vad som händer då.
men jo iaf.. tänkte städa klart på mitt rum nu, eller a rensa klart alla mina tröjor som jag slängde ut från garderoben igår.. ungefär hälften av tröjorna använder jag inte ens. varför ha kvar det då? bättre att göra plats för allt nytt som kommer. Ska ju till stockholm i mars tror ja det var ja, med mamma, min moster och mormor! kommer bli grymt gött. shoppa massa där då, så ska börja spara lite tror jag nog allt.
a jo så jag ska röja upp där, sen spela super mariooo fåre bli. måste fan bli bättre en björn på det iaf. Kan ju inte vara så himla svårt!
sen vid 8 blir det solning, och sover nog i stan hos björn. Funderar även på att vara hemma imorgon, vi slutar endå halv 2 och har bara pass som man får göra vad man vill på..och sen idrott. så jag får ta och fundera på den saken några timmar till. 


lite mindre för gjorde lite igår, men har endå en del kvar.

ska städa och lyssna på muuusik nu.!

/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0