AAAH

blev inte att jag drog hern.m innan. så jag drar till träningen med björn.. hittade lite mackor i hans frys som jag äter nu. fan vad jag äter hela tiden då.. japp det gör jag.
och ja jag säger det igen, måste färga håret nu! jag ska bli ungefär lite halvblond hade jag tänkt mig.. men hur ska det gå till? håret kommer säkert bli helt orange gult. fint menar jag. ne men får se hur jag ska göra detta.
ska dricka upp mitt tee nu. så hareee gött.

sofia



hittade en väldigt söt bild. hahah kommer ganska mycket ihåg när det var.
men ja söt iaf, hhehehehehe

Kommentarer
Postat av: Johanna Foto

Ingen reklam skrev jag. Mupp. Du kunde iallafall ha skrivit något om min bild. Jag skrev tydligt att jag besöker dem som kommenterat. Ni blir aldrig poppis såhär.

2010-02-17 @ 19:01:57
URL: http://johannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0