17/2

japp då var man hemma från skolan, eller a björn hämtade mig för han saknade mig så himla mööe. så han körde mig te han, ja här får jag sitta tills min mammi kommer. då blire bara hem och byta kläder för min del, träningskläder alltså. jag mamma och björn ska träna boxning. undra hur detta kommer gå! jag och björn ska såklart boxas, och så fåre bli mamma och hennes arbetskompis eller nått var det. jävligt kul träning är det iaf.. sen har jag sol tid vid 6 och björn vid halv 7.. får bli solning varje dag nu.
täänkte bara softa i soffan och massa kaker och bullar. mummmms. och plugga klart mina gloser. Sen kanske sticka lite.. fyfan vad duktig jag var idag i skolan, jag stickade som en jävel. Fast deet värkar som den inte blir längre? händerju ingenting.. jajajaja. nu tänkte jag käkaaa min jävla bullar.
och om jag har någon jävla tid över så javisst då lägger jag upp en del bilder som jag sa igår.

soifiija


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0